Vanliga Frågor
Hur kan jag kontakta Snapresso?
Du kan mejla oss på info@snapresso.se där vårt kundserviceteam gärna hjälper dig med vad du än behöver!
Skickar ni internationellt?
Du kan kontakta oss på info@snapresso.se för internationella leveranser.
Var skickar ni ifrån?
Vi skickar våra produkter från Hongkong.
Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Eftersom vi strävar efter att behandla beställningar så snabbt som möjligt måste du begära ändringar eller avbokningar inom 12 timmar efter att beställningen har lagts. Förfrågningar efter denna tidsram kommer att nekas. Du kan dock returnera din beställning för full återbetalning när du har mottagit den.
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar alla större kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX) samt betalningar med klarna och Apple Pay.
När behandlas min beställning?
Alla beställningar hanteras och skickas från vårt lager. Under högtider och rea-perioder kan det ta lite längre tid att behandla din beställning. Vi behandlar beställningar mellan måndag och fredag. Beställningar behandlas inom 1–3 arbetsdagar från beställningsdatumet och skickas ut nästa dag efter behandling. Observera att vi inte skickar beställningar på helger.
Hur lång tid tar det att få min beställning?
Senast uppdaterad 2025-02-22
På grund av hög efterfrågan kan leveranser ta mellan 2–4 veckor.
Vad händer om jag inte får min beställning?
Om du inte har mottagit din beställning inom 30 dagar efter att den skickats har du rätt till full återbetalning.
Hur returnerar jag en vara?
Kontakta oss på info@snapresso.se.
Vad gör jag om varan jag fått är defekt, felaktig eller skadad?
Om du har fått en vara som är felaktig, saknas eller är skadad, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Inkludera ditt ordernummer, bilder på varan och all relevant information när du kontaktar oss. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa ditt ärende så snabbt som möjligt.
När får jag min återbetalning?
Alla återbetalningar krediteras tillbaka till den ursprungliga betalningsmetoden. Om du betalade med kredit- eller betalkort kommer återbetalningen att skickas till den kortutgivande banken inom 7–10 arbetsdagar efter att vi har mottagit den returnerade varan eller godkänt avbokningen. Kontakta din bank för mer information om när återbetalningen kommer att synas på ditt konto. Om du ännu inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta din bank eller kortutgivare, då det kan ta några dagar innan återbetalningen registreras på ditt konto.